Chip tuning

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque ligula wisi aliquam erat ac ipsum.


Our services

Rally cars

Lorem ipsum dolor sit amet enim. Etiam ullamcorper. Suspendisse a pellentesque ligula wisi aliquam erat ac ipsum.


Our services

شیشه اتومبیل نوین

شیشه اتومبیل و خدمات پس از فروش و نصب

شیشه اتومبیل به عنوان یکی از قطعات اصلی ماشین همیشه مورد توجه بوده و هست از زمانی که شیشه اتومبیل اختراع شد و روی ماشین قرار گرفت پیشرفت های زیادی در صنعت تولید شیشه اتومبیل به وجود آمد …تا جایی که شیشه های ضد گلوله هم ساخته شد.

اما اتفاق هیچ وقت خبر نمیکند و برای شیشه ماشین همیشه خطراتی برای شکستن هست. خطراتی که باعث میشود شیشه آسیب ببیندو این آسیب صاحبان ماشین را مجبور میکند شیشه اتومبیل صدمه دیده خودشان را ترمیم و یا تعویض کنند

به همین خاطر حرفه ای تخصصی به وجود آمد که به آن خدمات شیشه خودرو می گویند حرفه ای که کارشناسان ماهر و با تجربه مشکلات شیشه آسیب دیده را برطرف میکنند و صاحبان خودرو را از نگرانی و آسیب های جانی دور نگه میدارند.

انواع شیشه ماشین

به صورت کلی شیشه اتومبیل به دو صورت تولید میشود یا بهتر بگویم برای دو نوع کاربرد شیشه ماشین تولید میشود . اول شیشه لمینت است که برای شیشه جلوی اتومبیل استفاده میشود . این نوع شیشه از سه لایه ساخته میشود و بسیار محکم است و در صورت صدمه شدید تکه تکه نمیشود .

دومین نوع شیشه شیشه های جانبی ماشین است که از استحکام کمتری برخوردار است ولی این نوع شیشه هم چون با یک روش و سیستم خاطی تولید میشود به هیچ عنوان بعد از صدمه دیدن باعث جراحات برای سرنشینان خودرو نخواهد شد. اگر میخواهید مطالب بیشتر در این زمینه بخوانید اینجا کلیک کنید .

خدمات شیشه خودرو را اگر بخواهیم به صورت کلی دسته بندی کنیم و شما را راهنمایی کنیم تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید که با شیشه ماشین صدمه دیده چطور برخورد کنید باید به دسته بندی زیر توجه کنید

شیشه اتومبیل نوین
شرکت شیشه اتومبیل نوین

خدمات شیشه اتومبیل نوین

1- بعد از صدمه دیدن شیشه مثلا ترک یا شکستگی اول باید با کارشناسان ما تماس بگیرید و موضوع را مطرح کنید

2- در صورت نیاز کارشناسان به شما اعلم میکنند که از شیشه عکس بگیرید و برای آنها بفرستید تا آنها بررسی کنند که شیشه ماشین شما باید عوض شود یا ترمیم.

3- استعلام قیمت شیشه اتومبیل در این مرحله کارشناسان واحد فروش هزینه شیشه و خدمات جانبی را به شما اعلام میکنند

4- بعد از مشخص شدن وضعیت خدمات ما شما را راهنمایی میکنند برای اینکه به آدرس میدان حر تشریف بیاورید یا در صورت صدمه شدید گروه سیار ما خدمت شما برسند

5 – در مرحله پایانی شیشه اتومبیل شما در کمترین زمان مشکل آن برطرف میشود و کارشناسان ما نکات مراقبت از ماشین را بعد از تعویض به شما خواهند گفت.

هر آنچه که مار را برتر میکند

سرعت در خدمات

تضمین خدمات

اصالت محصولات

قدرت پشتیبانی

سابقه طولانی

تنوع خدمات

تعویض شیشه اتومبیل

ترمیم شیشه اتومبیل

خدمات سانروف

آینه و خدمات دیگر

خدمات شیشه اتومبیل نوین

خدمات گسترده شیشه اتومبیل نوین در زمینه های نصب و تعویض و ترمیم شیشه اتومبیل

آنچه میخوانید گوشه ای از تخصص ماست ما به ماشین شما اهمیت میدهیم

توجه به شیشه اتومبیل یکی از نکات مهم در عصر حاضر است.حادثه خبر نمیکند. ولی آنچه مهم است پیشگیری از حادثه است در شیشه اتومبیل حادثه دو بخش دارد  اول حادثه ای که برای شیشه اتومبیل شما رخ میدهد و باعث ترک و شکستگی آن میشود و حادثه ای به مراتب بدتر از ترک و شکستگی شیشه این است که به شیشه شکسته توجهی نکنید و با ماشین شیشه شکسته رانندگی کنید که مطمنا این بسیار ناگوارتر خواهد بود .

گروه شیشه اتومبیل نوین با کادری مجرب و با شعار 50 سال سابقه 50 سال اعتبار در خدمات شیشه خودرو توانسته در تعویض شیشه اتومبیل - ترمیم شیشه اتومبیل خدمات سانروف و انواع خدمات آینه و تیغه برف پاک کن اعتباری بزرگ به دست آورد و جایگاه خودش را در قلب تهران بزرگ (میدان حر ) مستحکم کند .

شیشه اتومبیل صفحه اصلیشیشه اتومبیل صفحه اصلی
شیشه اتومبیل و ضروریات

آنچه درباره خدمات شیشه اتومبیل نوین باید بدانید


شیشه اتومبیل نوین وارد کننده انواع شیشه های اتومبیل با برنده های معتبر اروپایی - چینی - کره ای و ژاپنی و عرضه کننده مستقیم محصولات ایرانی ... شیشه اتومبیل نوین نصب کننده شیشه ماشین - ترمیم و تعویض و خدمات مختلف در این راستا را انجام میدهد - سانروف و مانروف- آینه بغل ماشین - برف پاک کن و...

01
شیشه اتومبیل صفحه اصلی

خدمات شیشه جلو

کلیه خدمات شیشه جلوی اتومبیل از ترمیم تا تعویض و نصب
03
شیشه اتومبیل صفحه اصلی

آینه ها و سانروف

خدمات مختلف سانروف و مانروف و آینه های انواع ماشین
02
شیشه اتومبیل صفحه اصلی

خدمات شیشه های کناری

انجام کلیه خدمات شیشه های درب خودرو تعویض نصب و ترمیم
04
شیشه اتومبیل صفحه اصلی

آبندی و خدمات دیگر

خدمات گسترده شیشه اتومبیل نوین در زمینه آبندب و برف پاک کن و....

نصب و تعویض تمام شیشه های اتومبیل شما با قیمت مناسب .... از ما قیمت بگیرید

هر آنچه برای شیشه اتومبیل نیاز دارید از ما بخواهید

هیچ وقت با شیشه شکسته رانندگی نکنید

ماشین برای آسایش و راحتی زندگی انسانها اختراع شده است با پیشرفت تکنولوژی این مهم روز به روزبیشتر مورد توجه سازندگان خودرو قرار گرفته تا جایی که ماشینهای لوکس با کیفیت و ایمنی بالا تولید میشوند . در این میان ماشین میتواند برای دارندگان آن موجب ناراحتی و عدم امنیت نیز باشد . اگر شما مراقب ماشین خود نباشید و از استاندارهای جهانی و ایمنی استفاده نکنیدمیتواند موجبات نگرانی و… برای شما به وجودبیاید . شیشه اتومبیل یکی از مواردی است که شما باید بسیار به آن توجه کنید کیفیت شیشه جلوی ماشین میتواند یکی از چالش های ماشین شما باشد. سعی کنید اگر شیشه ماشین شما شکستگی – ترک و یا هر مشکلی دیگری برای آن پیش آمد در اولین فرضت با متخصصین شیشه اتومبیل تماس بگیرید و موضوع را با آنها درمیان بگذارید. هیچ وقت با شیشه شکسته رانندگی نکنید .

برند های شیشه اتومبیل

ساعت کار خدمات شیشه اتومبیل نوین

 

از شنبه تا چهارشنبه :

از ساعت 9/30 صبح الی 19

پنجشنبه ها :

از ساعت 9/30 الی 15

جمعه :

تعطیل

آدرس خدمات شیشه نوین بر روی نقشه به صورت انلاین و آفلاین

تهران - خیابان گارگر جنوبی -ضلع شمال شرقی میدان حر - پلاک 8